8 Ekim 2012 Pazartesi

Lyoness ile kazanmak


Lyoness Nedir?


Basit olarak anlatacağım Arkadaşlar , Alışveriş Yapıcam Kazanıcam , Arkadaşım Alışveriş yapıcak gene Kazanıcam, Arkadaşımın arkadaşı alışveriş yapıcak gene Kazanıcam. Yani Siz ,
Sizin yaptığınız üyeler , Sizin yaptığınız üyelerin yaptıkları üyeler , Alışveriş yaptıkça Kazanıcaksınız. Sizce Çok cazip , Süper Teklif değilmi? (Olmaz öle şey demeyin , ispatlarıyla anlatıcağım) 

Lyoness Üyesi Oldum (Ücretsiz) Üye olunca Cashback Kartımı aldım. Lyoness ile anlaşmalı işyerlerinden alışveriş yapıcağım. Alışverişimi yaptım ödemeye gidiyorum. Normal Ücretimi Veriyorum (İndirimli alsanız bile geçerli.) Lyoness üye Kodumu veya Kartımı Gösteriyorum.O üye işyerinin Yüzdeliği ne kadarsa (Örn: KFC %25) Nakit olarak hesabınıza geri Dönüyor.


Aynı şey üye yaptığınız kişiler , üye yaptığınız kişilerin de üye yaptığı kişiler için geçerlidir. Bu kişiler de Alışveriş yapınca yüzdelik düşerek kazanç sağlıcaksınız.


Şekilde Göründüğü Gibi 2 Kuşak üyelerden Kazanıcaksınız.

(Sadece Üye işyerleriymiş Diyip Geçmeyin ilerleyen yazılarımda Üye işyerlerinide yayınlayacağım Günlük Alışveriş yaptığınız işyerleri Örn: KFC , Teknosa , Kipa , Boyner, Pizza Hut, Sokağınızdaki Fırıncı , Lokantacı , Giyim Mağazaları . . . vb Yakın zamanda yakıtta katılıcak Petrol Ofisi gibi  ,Sanal Mağazalarda Mevcuttur) 



Lyoness Amacı ?


Amaç çok basit  kazanmak .
• Lyoness Firması Kazanıyor (Her %1 lyoness alır) 
• Lyoness Üye iş yerleri Kazanıyor (Müşteri Sayısı Artıyor , Genel Müşterilerini elde tutuyor, Kazancını artıyor)
• Lyoness sahibi olan kişiler ise yani bizler yaptığımız , başkaların yaptıkları alışverişlerden Kazanıyoruz.



Bu işi yapmak isteyenler , Müracat ve Detaylı bilgi için 

Lütfen  Altta Yorum kısmına isim ve maillerini girerek bildirsinler. 

0 yorum:

Yorum Gönder