8 Ekim 2012 Pazartesi

Evden Çağrı Merkezi




Evde çağrı yanıtlama merkezi kurma & Para kazanma




   Boş zamanlarında para kazanmak isteyen ev hanımlarından mısınız? Telefonla konuşmayı sever misiniz? Evde azıcık iş dışında fazla boş zamanınız mı var? Eğer sorulara “evet” yanıtını verdiyseniz, siz çağrı yanıtlama merkezi müşteri temsilcisi olmak için mükemmel bir adaysınız. Para Kazanma Yollarından Bir Tanesi de Evden Çağrı Merkezi Elemanı Olarak Çalışmak.

Evden çağrı yanıtlama merkezi müşteri temsilcisi ne demektir?

Eğer daha önce bir konu ya da başka bir soru hakkında görüşmek için herhangi bir işyerini aradıysanız, evden çağrı yanıtlama merkezi müşteri temsilcisi ile konuşmuş olmanız olası. İşletmeler gün içerisinde birçok kez aranırlar. Bu işletmeler; müşterilerin ilgilerine ve izlenimlerine önem verirler fakat, ne telefonlara sürekli cevap verebilecek işgücü ne de tam zamanlı çalışma ekibine ödeyebilecek sermayeleri olmayabildiğinden, bu işi yapacak kişiyi dışardan tedarik etme yoluna bakarlar. İşte burada evden çağrı yanıtlama merkezi müşteri temsilcisi devreye girer.

Şirketler, işyerinde çalışan kişiye sağladıkları maaş miktarının aynısı ödemek zorunda olmadıkları için, kendi bünyeleri dışında çalışacak işçileri işe alırlar ve sonrasında gelen çağrıların zamanında cevaplandığından emin olurlar. Dışardan birini işe alarak; tatil, izin, sigorta, emekli maaşı gibi avantajlar sağlamak zorunda da kalmazlar. Böylece, hem işi yaptırıp hem de aynı zamanda paradan tasarruf ederler.


Kendi evinde çağrı yanıtlama merkezi kur ve para kazan
Bugün bir çok şirket, kendi bünyeleri dışındaki çalışanları işe alıyor. Eğer evde çağrı yanıtlama merkezi kurmaya ilgiliyseniz, dış kaynaklara yönelen farklı farklı şirketler hakkında araştırmalar yapın, belki aralarından çağrı yanıtlama müşteri temsilcileri için başka fırsatlar da sunanlar çıkabilir.


İnternette maaş ücretlerini ve çağrı yanıtlama merkezi müşteri temsilcisi olmak için gereken şartları araştırabileceğiniz bir çok web sitesi bulunmaktadır. Bu size, herhangi bir iş pozisyonuna başvurmadan önce bilgi sahibi olma şansı tanır. Ayrıca, şartların ve beklentilerin ne olabileceği hakkında bilginiz olduğu zaman, kartvizitlerinizi hazırlayabilir, şirketlere telefon açabilir ya da çağrıları dışarıya yönlendirmelerini umarak şirketlere ziyarette bulunabilirsiniz.
Çağrı yanıtlama merkezi müşteri temsilciliği pozisyonunda birçok kişi evden; iş yükünde bir problem yok ise, birden fazla şirket için çalışabiliyor.



Çağrı yanıtlama merkezi müşteri temsilcisi olmak için şartlar


Kendi evinizde tam zamanlı ya da yarı zamanlı ‘çağrı yanıtlama merkezi müşteri temsilcisi’ olmak size karlı bir deneyim ve de yüksek miktarda para kazandırma fırsatı verebilir. Ancak, evinizde çağrı yanıtlama merkezi kurmadan önce sağlamanız gereken bazı şartlar vardır.

* 300 Mhz işlemcisi, Windows işletim sistemi ve sabit diskte yeteri kadar alanı olan bir bilgisayarınız olmalı.


* İnternet bağlantısı ve de çoğu çağrı merkezi işleri ve iletişimleri bilgisayar üzerinden yapıldığından dolayı e-mail adresinizin olması gerekiyor. Ayrıca, ihtiyaç olması durumda anında haberleşmek için, hızlı mesaj sistemi olan instant Messenger ya da VoIP uygulamasını indirmeniz istenebilir.


* Şüphesiz bir çok şirketin tercih ettiği, telsiz olmayan, bağlı bir dahili telefonunuzun olması gerekiyor. İyi bir telefon ahlakı ise gerekçeler arasında. İster inanın ister inanmayın ama herkes çağrı yanıtlama müşteri temsilciliği yapamaz. Müşterilerle konuşurken kibar, içten olmanız ve telefondaki tutumunuzun iyi olması ve bozulmaması önemli.





Bu işi yapmak isteyenler , Müracat ve Detaylı bilgi için 

Lütfen  Altta Yorum kısmına isim ve maillerini girerek bildirsinler. 


0 yorum:

Yorum Gönder